storyfrommylife

Alla inlägg under augusti 2013

Av Syns inte Finns inte - 27 augusti 2013 18:26

Hej alla(eller ingen...)! jag töttnar så på att mina föräldrar inte tycker om mig, dom klagar alltid på mig om allt jag gör eller inte gör. det är så grymt jobbit att aldrig kunna känna sig bra eller älskad. min pojkvän och jag hara bråkat mycket och så men så löste vi allt och pratade ut, men nu tror jag att han skäms för att vistas med mig... i skolan vill jag alltid krama han när jag ser honom men han bara vänder sig om, jag vet att vi bara är tretton men vi har ett ganska seriöst förhållande, jag är hemma hos han mint tvvå gånger i vackan och han hos mig bara det att min familj inte värkar tycka om honom, men och han är som min bästa vän bara det att vi även är pojk och flickvän... men innan i början av vårt förhållande så sa vi alltid gulliga saker till varandra men nu mera skiter han i sånt, jag blev bara glad och kände mig älskad när han sa saker och jag håller fortfarande på med det och jag har frågat om han tycker jag är klängig men han säger alltid nej, men endå så skriver han bara "okej" om jag skriver tex "jag vet att ingen är perfect men du är perfect för mig" det är ganska nerstämmande... hoppas bara att han inte slutar att vilja ses och umgås, då vore jag död, de gånger jag varit som ledsnats då fanns han alltid där men nu mera så känns det som att han inte bryr sig. jag älskar honom men älskar han mig? och idag fick jag höra att han ska ut och träffa två tjejer den dagen han sa till mig han inte kunde för han skulle ha en far och son dag, kul oxså att han ljög och att de tjejerna har kallat mig saker som har fått mig grymt nere. antingen krossar han mitt hjärta nu eller drar han bara ut på smärtan...


love///anonym

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 14 årig tjej som lever livet som en tonåring med lite hinder, inte intresant men what the hell!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards