storyfrommylife

Alla inlägg under februari 2014

Av Syns inte Finns inte - 28 februari 2014 23:14

Mysis kläderna på så godnattis ska till min prins imorgon!

Hoppas jag inte är för tråkig! Kram!

Av Syns inte Finns inte - 28 februari 2014 19:11

 Heij! såg att några faktiskt har läst min lilla "dagbok"! tack! eller vad man nu än säger... haha! ja nu har jag varit hemma ett tag och pluggat satan. åh fem böker... över hundra sidor kvar...


Idag va det till och med en dålig start... jag försovde mig och missade bussen, va tvungen att bara sitta på och lyssna på en lärare som HATAR mig, sedan var det sen lunch och åt en halv macka pga att jag höll på att dö så sur och trött jag va, sen en hård j**la idrot med styrketräning... jaja, man får väll en chill helg med pöjkvännen och sedan tjej helg nästa så blir ploster på såren efter en sugig vecka.   


Denna veckan har varigt ganska jobbig, mycket har blivigt jobbiggare och tuffare, mina ångerstatacker blir bara värre och jag klarar inte av att holla mig från att skrika på dem om de gör nått störande, och självskade beteendet har inte blivigt bättre direkt men men, jag är väll i en "fas" som de säger... vill få hjälp!   


Men nu måste det pluggas till prov så betygen inte blir ännu värre! peace out!     

Av Syns inte Finns inte - 27 februari 2014 20:24

Heij! jo jag skrev ett inlägg igår men datorn la av och raderade det så jag blev sur ock ja... men nu skriver jag iallafall! men jag hade tänkt att blogga lite igän för det är lite som en dagbok! men nu är jag inte anonym längre och jag ska skriva om allt och alla (men de får vara anonyma!)!  


Idag har jag typ varit bakis hela dagen... teralenet gjorde Mig helt dåsig igår! men jag klarade mig med att bara somna 19 gånger! min lärare slog mig i huvudet och ja men so whut? jag va väll värd det!   sedan har dagen varit som alla andra dagar, jobbiga, svåra, hårda och långa... jag hatar att gå till skolan, alla tjejer som är där är så vackra och perfekta, och bara lever! sen kommer jag där ful, äcklig, lång, tjock osv... men ja det är ju inte bara jag som tycker att jag är den fulaste på skolan så jag följer väll bara strömmen! men efter skolan skulle min pojkvän följa med hem, men såklart skulle några av vid kyrkan så vi missade bussen och fick vänta i f**king 30 min!? så trött på allt just då att jag bara skrek och rev sönder min matte bok... sen kom vi hem och skulle klart äta enligt honom så ja där låg vi i soffan och fetade oss och åt, så dagen gick väll bra, bara att många glodde på mina "tiger stripes", har de inga liv eller? alla tror säkert att jag gör det för uppmärksamhet men asså förlåt att jag glömde lång armad tröja då??    


Men nu väntar vi på mami så att jag kan få duscha! imorgon kommer bild på dagens outfit, kommer ha en prickig klänning men men den ä så skön! 


Heijdå finisar! lev livet innan livet lever dig!



Presentation


jag är en 14 årig tjej som lever livet som en tonåring med lite hinder, inte intresant men what the hell!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards