storyfrommylife

Alla inlägg under maj 2014

Av Syns inte Finns inte - 4 maj 2014 10:42

Heij! förlåt att jag inte har skrivigt på ett tag men jag mår skit och vill bara issolera mig i ensamnheten... men jag ska försöka uppdatera varge dag. det är mycket i mitt huvud hela tiden. rösterna bara klagar och klagar, jag årkar inte mer. "du kommer aldrig duga. du borde dö. du är äcklig. skabb. fetto. idiot. du kommer aldrig bli älskad. det finns ingen som kan älska dig. du är så ful. du är den fulaste i världshistorien. att du inte bara kunde dött när du väl försökte. ta livet av dig äckliga hora. slampa. du har inget. du är inget. du är en besvikelse för alla." åh!! årkar inte mer. skriker och slår och vill bara dö. hjärtat slår snabbare och snabbare, man flåsar, allt som hänt kommer tillbaka, alla du har sårat, alla du har svikigt, det känns som du kommer ligga på golvet med en livlös kropp nästa sekund, men du kanb inget göra förutom att andas i en fyrkant. 


heijdå ska försöka skriva oftare förlåt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en 14 årig tjej som lever livet som en tonåring med lite hinder, inte intresant men what the hell!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards